BARA INTRESSERAD AV STENMARK-BILDERNA? GÅ DIREKT TILL MITT LIV SOM STENMARK OCH SE HELA SERIEN

torsdag, februari 25, 2010

Nu kan jag inte andas igen!


Måndag: Jobb, Lycklig, Lycklig måndag med Orup! Thomas födelsedag! Tisdag: Jobb, mer jobb. Onsdag: Jobb, kvällsjobbsmddag med Markus Aujalay Torsdag: Lägenhetsvisning, Jobb, Flying A - Photo Corner på Marie Laveau med Disa Fredag: Morgonmöte, Jobb, Stockholmspriset på Södra Teatern Lördag: Spela skivor på East Söndag: Börja flytta

Jag hör av mig när jag har tid.
Just det! Min telefon kan fortfarande inte läsa sms. Facebook, mail eller ring.

2 kommentarer:

  1. Världens största leende!

    SvaraRadera
  2. Jag skriver sällan kommentarer. Jag "gillar" sällan inlägg och än mindre klickar i att de (som i detta fall) är fascinerande. Å andra sidan är det kanske inte inlägget utan hela Stenmark-fenomenet som täcks av både reaktionen och kommentaren.

    Ty det är fascinerande att ingen annan tyckt att det är fascinerande, filosofiskt, fantastiskt, fascistiskt och inte en aning filharmoniskt. Stenmark är ett geni och att imitera ett geni är sällan lyckat. Många har försökt låta som Beatles, måla som Picasso och Per Gessle har att försökt efterlikna folk med talang. Givetvis med olika framgångar.

    Men jag är en simpel person ibland. Märk väl att detta inte syftar på att jag är enkel att ha att göra med (haha, många har trott det) utan syftar på en viss mängd idioti i särskilda situationer. Idag fick jag reda på av min kära bror Christoffer att världens äldsta människa aldrig kan dö, vilket gav mig en sådan sorts inre harmoni och lättnad i kropp och knopp till den grad att jag började fnittra (något jag måste sluta med när jag är riktigt lycklig).

    När jag läste alla dessa underbara snuttar av lycka satt jag och fnittrade och jag lovar att det är ett superbt betyg att ge från någon som vanligtvis skrattar högt bara för att bevisa att INGEN har lika roligt som just jag har det!

    Jag blev fruktansvärt glad av att läsa att du varit i Paris igen, det känns bara rätt liksom. Jag nöjer mig nog med franska viner och drömmen av Frankrike. Det känns som att fantasier är ett bättre alternativ framför sanning för de med ett kroniskt romantiskt lagd hjärta. Trots detta pluggar jag franska just nu för fullt. Jag har (neurotisk som jag är) gjort en lista på saker att klara av innan jag fyllt 25. En av dessa är att lära mig ett tredje språk. Och resten? De kostar en flaska vin i gott sällskap styck och kan inte avverkas en efter en under samma kväll. Så billig är jag inte.

    /F

    SvaraRadera