BARA INTRESSERAD AV STENMARK-BILDERNA? GÅ DIREKT TILL MITT LIV SOM STENMARK OCH SE HELA SERIEN

söndag, januari 31, 2010

Wikifascination och blödighet.

Det gör mig lite förbannad att jag sitter och gråter åt "Extreme Makeover: Home Edition" och "Spårlöst". Jag kan liksom inte hejda mig.
Var och såg Snabba Cash igår på Park, jag grät genom hela den med. Det är nog nått fel på mig.
Snabba Cash var förresten överraskande bra. Tänk att en svensk film för en gångs skull har en dialog man inte genast skrattar ihjäl sig åt.

Mm. Det är söndag idag. Jag överväger att kliva upp ur sängen men har inte riktigt lyckats övertyga mig själv ännu. Jag gillar att spela strategispel från -97, bränna musik, göra backuper och leka med HTML-koder. Har också spenderat ett par timmar idag med att läsa random artiklar på Wikipedia. Bland annat om kängurus, nachos, noshornsoxen, atomklyvning, magnetism och lite annat. Min fascination för Wiki är enorm. Det går helt ärligt inte en enda dag utan att jag använder sidan. Depeche Mode är också bra. Jag planerar att köpa biljetter utanför Globen ikväll.

Hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar