BARA INTRESSERAD AV STENMARK-BILDERNA? GÅ DIREKT TILL MITT LIV SOM STENMARK OCH SE HELA SERIEN

tisdag, januari 26, 2010

Attans Valhallavägen.



Ja jösses. Den här dagen som började så bra.
Klev upp långt före gryningen för att följa min övernattande lilla kusin till flyget. Var hemma igen strax innan sju för att tvätta. Hann städa, fixa, stryka innan jag var på stan vid elva. Klackade om skorna, gjorde några ärenden och shoppade innan jag var på jobbet vid tolv.
Slet som ett djur och hann i kapp allt jag låg efter med. Fram tills dess skulle de ha klassats som en fenomenal dag. Kanske framför allt med tanke på att jag visste att efter jobbet var det god middag och trevlig kväll med G men mitt i min sjukt produktiva dag kommer beskedet att jag blir uppsagd från min lägenhet. Min hyresvärd har lyckats hitta ett olyckligt par som inte kan vänta på att få skilja sig. Han kommer då att få byta sin och sin pojkväns två tvåor mot 100m2 på Sturegatan. Jippi.

Så. Härmed efterlysen stor lägenhet med bra läge, balkong, hiss till nästan ingen kostnad alls.
Vänligen kontakta mig snarast med flertal alternativ.

Medan jag väntar på att era erbjudanden ska hagla in så kan vi tillsammans lyssna på lite fantastisk musik.

FANFARE CIOCARLIA - MOLIENDO CAFE.mp3
Found at: http://www.filestube.com

Attans bananer. Skit. Vandal. För hundra gubbar. Kanalj. Järnspikar.
Eller något annat kraftuttryck som typiskt yttras som förstärkande känslomarkeringar i uppbragta tillstånd.

1 kommentar:

  1. Attans järnspikar babes!
    Du får alltid bo hos oss, FYI!

    Tills dess släpper jag ännu en bomb i din ära och delger dig följande:
    http://portablekarma.blogspot.com/2010/01/blast-from-past.html

    SvaraRadera