BARA INTRESSERAD AV STENMARK-BILDERNA? GÅ DIREKT TILL MITT LIV SOM STENMARK OCH SE HELA SERIEN

söndag, maj 02, 2010

Mitt liv som Stenmark del 8

Jag gör ingenting alls i dag. Skulle rent teoretiskt ha tid att måla naglarna, det bevis alltså att jag är ledig i dag men jag målar inte naglarna för jag är upptagen med att inte göra något.

Hade jag gjort något idag hade jag gått ut på Djurgården och promenerat. Kanske hittat en häst och prata lite häst-anatomi. Jag skulle bara behövt sällskap. Det är mycket finare att promenera på Djurgården om man inte är själv.

Snart är det i alla fall dags för den traditionella söndagsmiddagen. Funderar på att laga laxpytt med färsk sparris. Tillsammans med doften av lera och tunnare jackor är färsk sparris det bästa med våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar